Zastanawiasz się, jaka forma przyciągnięcia internautów na Twoją stronę www będzie najbardziej skuteczna? Nie wiesz, co wybrać: pozycjonowanie czy Google... read more →
Marzenie marketingowców, cel sprzedawców, duma prezesów – dobrze wykonany serwis firmowy, o przyjemnym layoucie i przynoszący zyski. Jak to zrobić?... read more →
Na przełomie XX i XXI wieku e-mail stał się jedną z najbardziej rozpowszechnionych form komunikacji, nierzadko zastępując telefon czy tradycyjną... read more →
E-mail marketing to najefektywniejsza forma dotarcia do potencjalnych klientów. Zgodnie z badaniami ForeSee Results jest drugim, po znajomości marki, czynnikiem, generującym... read more →
Tajemniczy darczyńca Ciekawostka: anonimowy człowiek opublikował na portalu kwejk.pl informację, że trafił „szóstkę” w lotka i – najciekawsze – chce... read more →
Planując uruchomienie sklepu internetowego, warto opracować dokładnie sposób jego organizacji i procedurę obsługi klienta. To, jak szybko będziemy w stanie... read more →
XXI wiek to bez wątpienia wiek kultury obrazkowej. Czytamy coraz mniej artykułów w prasie, a także na portalach internetowych. W sieci szukamy już... read more →
Każdy korzystający z Excela prędzej czy później stanie przed problemem połączenia dwóch plików z których każdy zawiera inne dane, ale... read more →
Jeśli listy, które chcemy zestawić lub analizować w jednej tabeli przestawnej, nie mają identyfikatorów pozwalających połączyć między sobą wiersze, musimy... read more →
Przygotowując witrynę internetową dla swojej firmy, zwróć uwagę nie tylko na jej atrakcyjny wygląd i dobre zaprezentowanie usług. Ważne, a... read more →