Wsparcie IT

Zatrudniamy ekspertów z różnych dziedzin informatyki.
Naszym priorytetem jest dostępność i stabilność naszych usług, w zakres których wchodzą między innymi:

  • wsparcie techniczne,
  • administracja serwerów i sieci,
  • okresowe testy i audyty bezpieczeństwa,
  • backupy i odzyskiwanie danych,
  • zarządzanie kryzysowe.

Outsourcing IT / Helpdesk / Servicedesk

Zapewniamy pełną obsługę informatyczną firm. Dbamy o bezawaryjne, ciągłe działanie wszystkich elementów systemu informatycznego: od serwerów i usług na nich działających aż po stacje robocze. Usuwamy awarie, pomagamy użytkownikom w codziennej pracy, zapewniamy wskazany poziom bezpieczeństwa, a dzięki działaniom proaktywnym – minimalizujemy ryzyko wystąpienia zakłóceń. Serwis świadczymy mailowo, telefonicznie, zdalnie (za pomocą szyfrowanego dostępu) i na miejscu, w siedzibach klientów. Bez zwolnień i urlopów.

Hosting

Instalujemy i utrzymujemy usługi poczty elektronicznej, stron i serwisów www. Wykonujemy regularne backupy zapewniając dostęp do danych historycznych. Zapewniamy wymianę i przechowywanie danych w chmurach prywatnych. Umożliwiamy współdzielenie folderów, ich automatyczną aktualizację oraz współdzielenie kalendarzy. Zajmujemy się też sprzedażą i utrzymaniem domen. Gwarantujemy komfortowy dostęp do danych zgodny z wymaganiami oraz ich bezpieczeństwo.

Serwery

Nasz dział R&D zapewnia konstruowanie indywidualnych rozwiązań zgodnych z oczekiwaniami klientów. Dba o optymalne wykorzystanie zasobów i infrastruktury. Spełnia ponastandardowe wymagania bezpieczeństwa. Na życzenie klientów może zaprojektować rozproszony system plików lub zbudować klaster soft- lub hardware’owy. Projektowanie rozpoczynamy od sprawdzenia, na czym pracują użytkownicy, z czego korzystają i jakie mają potrzeby. Następnie szukamy kombinacji najefektywniejszych rozwiązań dostępnych na rynku. Rezultatem prac jest wdrożenie projektu, który spełnia wymagania i gwarantuje osiągnięcie oczekiwanej poprawy efektywności.

„We wszelkich nagłych sytuacjach mogliśmy liczyć na natychmiastowe wsparcie i pełne zaangażowanie pracowników Opcji.”

Katarzyna Szybowska,
Dyrektor Finansowy
Sony Music Entertainment
Poland Sp. z o.o.

Case study

Od 2008 roku wspieramy Sony Music Polska w zakresie administracji i infrastruktury IT. W ramach współpracy

  • konsultujemy wybór dostawców Internetu i wspieramy Klienta w negocjowaniu umów
  • jesteśmy odpowiedzialni za park maszynowy, sieć IT i zarządzanie licencjami
  • koordynowaliśmy działanie sieci i infrastruktury IT podczas rozbudowy biura

sony_music300-150x150

 

 

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Accept